Společnost E.ON je stabilním dodavatelem a velkoobchodníkem s energií v České republice. Má více než 1,4 milionu zákazníků a dohlíží na 66 000 kilometrů vedení. E.ON je také průkopníkem v oblasti získávání zelené energie a nabízí zákazníkům možnost volby udržitelné energie v podobě fotovoltaických panelů.
Po celém světě má společnost E.ON více než 50 milionů klientů ve více než 18 zemích.

V případě, že si klient koupí fotovoltaiku od společnosti E.ON, získá mnohem lepší náklady na energii, virtuální baterii a záruky na panely až na 25 let, také 10 let na kapacitu baterie a 5 až 10 let na střídač. V případě, že se vaše fotovoltaika porouchá, společnost E.ON vám vyplatí náhradu za celou dobu, po kterou je zařízení mimo provoz. Fotovoltaika je ideální pro téměř každou domácnost, pokud to vaše střecha umožňuje.

E.ON v číslech

  • Rok 1998 – Získání 1. akcie v České republice
  • Roky 1999 až 2001 – Získání komunálních akcí
  • Rok 2001 – Vznik společnosti E.ON Czech Holding AG
  • Rok 2005 – Převzetí podílů v JČE a JME
  • Rok 2006 – Převzetí podílů v JČP a PP
  • Rok 2008 – Vznik výrobní společnosti E.ON Trend
  • Rok 2009 – Vznik společnosti E.ON Servisní

O firmě E.ON

E.ON je německá holdingová firma se sídlem v Essenu. V České republice nabízí své služby prostřednictvím společnosti E.ON Energie s.r.o. a dalších přidružených společností, jako jsou E.ON Distribuce, a.s., E.ON Česká republika, s.r.o. a E.ON Telco, s.r.o. Ty nejsou jako dříve dodavateli plynu, ale také energie. Pokud jde o přepravu plynu v rámci České republiky, je přeprava společnosti E.ON rozdělena do sedmi oblastí, z nichž největší je v jižních Čechách.

Dodávky plynu jsou v zásadě koordinovány do rodinných domů, kterých je více než 60 000. Plyn od společnosti E.ON je vázán na zajištění nákladů v rámci tříletého období. Noví zákazníci získají kromě výhodné nabídky například i rozpočtovou kompenzaci za novou smlouvu nebo plnou správu dostupnou 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Se společností E.ON Energie, a.s. ušetříte čas i peníze za plyn. Tento spolehlivý poskytovatel navíc mimo jiné poskytuje úžasné výhody.

Historie firmy

Německá společnost E.ON vznikla spojením dvou energetických společností VIAG a VEBA. Od samého počátku bylo hlavním obdobím podnikání ve výrobě, distribuci a obchodování s energií. Současně se objevil zemní plyn. Na českém trhu působí dynamicky od roku 1998, především v jižních Čechách a na jižní Moravě.
Plyn dodává více než 220 tisícům zákazníků, elektřinu téměř 1,5 milionu klientů. E.ON je sociálně spolehlivý, ekologicky myslící, má svého ombudsmana a je zapojen do řady nových projektů. Patří mezi ně Mezinárodní hudební festival, Ochrana ptáků, Podpora nemocnic, E.ON Energy Globe Award, dětský tábor Soběnov a další. V roce 2011 společnost získala od České rady dětí a mládeže ocenění — Cenu PŘÍSTAV.

Co může E.ON nabídnout

Může vás zaujmout úsporou

Hlavním důvodem pro výměnu poskytovatelů životně důležitých služeb je to, že jednotlivci potřebují ušetřit peníze. A to je často to, co využívá samotná společnost E.ON. Konkrétní měřitelné údaje jsou velmi zajímavé. Ukazují, že klienti mohou výměnou ušetřit běžně přes 12 000 Kč za dva roky. V přepočtu na procenta obvykle kolem 22 procent oproti současnému dodavateli elektřiny i plynu. Také součást služeb společnosti E.ON obsahuje kalkulačky elektřiny a plynu, které neumožňují jen předběžný výpočet nákladů, ale navíc mohou velmi přesně ukázat, kolik jednotlivci ušetří vzhledem ke svým současným okolnostem.

Má pod palcem další zajímavé služby

Unikátní také je, že tuto společnost nemůžete považovat jen za poskytovatele plynu, ale zároveň za poskytovatele energie. Je jedinečný v tom, že kromě toho může nabídnout i řadu dalších doplňkových služeb. Ty jsou sice volitelné, ale rozhodně mohou být praktické. Příkladem je E.ON domov, který může nabídnout pomoc při zabouchnutých klíčích nebo technických problémů. Kromě toho existují služby zaměřené na poskytování terapeutické péče po telefonu nebo seřizování výparníků.
Tyto služby jsou samozřejmě zpoplatněny měsíční sazbou. Další výhodou je produkt E.ON Solar, založený na možnosti využití dotace v případě energie ze slunce. Tento benefit je doplněn benefitem nazvaným Kotlíkové dotace, který je zase spojen s dotacemi pro náhradu kotle, který bude vytápět dům.

Otevřené možnosti pro zajímavé inovace

Společnost se jako dodavatel energie a plynu snaží držet před ostatními, a dokazuje to tím, že se nebojí žádných pokroků. To zahrnuje věci jako časy HDO, které nemusíte sledovat, protože jsou následně zasílány na váš e-mail. Ale je tu také potvrzení jednoduché online správy. Portál s názvem Energie24 je garancí pro všechny klienty, kteří mohou sledovat základní údaje, ale navíc měnit zálohy nebo kontaktní údaje.

Zastávají férový přístup

Jako poskytovatel energie a plynu se společnost E.ON pyšní i tímto. Také přichází s tím, že veškerý kontakt a smluvní dokumentace je transparentní. Kdo se stane novým klientem, má možnost využít sjednanou cenu na dva až tři roky s tím, že se nezmění.
V porovnání s ostatními poskytovateli je navíc jasné, co se stane s přeplatky. V případě, že nějaké vzniknou, nebudou rozpočítány v budoucích zálohách, ale budou do posledního haléře vráceny samotným klientům. Těch je od nynějška velmi expanzivní počet, neboť počet rodin, které mají se společností uzavřenou smlouvu, se pohybuje kolem 1 500 000. To ale pouze dokládá velikost a celkovou bezpečnost spojenou s tímto poskytovatelem.

Jak sjednat smlouvu se společností?

Přes 20 let společnost dodává elektřinu a plyn do našich domovů. Jednají na rovinu a skryté poplatky tu u nich nehledejte, protože ty nevedou.

Co je to smlouva o připojení?

Smlouva o připojení je dokumentem vydaným vaším velkoobchodníkem. Tato smlouva stanoví, jak vaše připojení bude provedeno. Smlouva musí být pokaždé uzavřena na jméno daného zákazníka. Podmínky pro připojení můžete sjednat i telefonicky, ale pokud vám chybí osobní kontakt, můžete přijít na jejich pobočku. Po uzavření smlouvy si můžete stáhnout jejich aplikaci do telefonu, kde své energie nosíte doslova v kapse. Budou tak pod kontrolou odkudkoliv.

Ve službě se vyznáte jednoduše

Přeplatek nebo nedoplatek? Ani jedno, ani druhé vás nepřekvapí díky funkci Odhad vyúčtování, které budete moci s výhodou využít po přihlášení do portálu. Budete tak předem vědět, na čem jste. Na jednom místě objevíte schéma všech svých účtů za služby a splátky. Každé vyúčtování si kdykoli stáhnete ve formě PDF. Nemusíte se již tahat s žádnými papíry — šetříte také životní prostředí.
Všechny slevy, které jsou právě dostupné v klientském programu E.ON Odměna, jsou přehledně uvedeny ve vstupní části. A ty, které vás zaujmou, si budete moci aktivovat hned. Změňte svou zálohu, aktualizujte kontaktní a splátková místa nebo nahlaste vlastní slevu. V Energii24 vše provedete online, například nastavíte upozornění na změny nízkého tarifu.

Zákaznická podpora

Společnost E.ON zavedla novou bezplatnou zákaznickou linku pro všechny své soukromé zákazníky a zákazníky z řad malých a středních podniků. Tento moderní benefit jim má ušetřit peníze a zvýšit jejich pohodlí. Je to vůbec poprvé, kdy běžný dodavatel energie neúčtuje poplatky za volání na zákaznickou linku. Nová klientská linka funguje na čísle 800 77 33 22 každý pracovní den mezi 7. a 20. hodinou. Je k dispozici klientům společnosti E.ON pro všechny jejich požadavky na dodávky elektřiny nebo plynu. Založení bezplatné linky je dalším krokem ve snaze společnosti E.ON napomáhat rozvoji jejího klientského servisu. Pohodlí našich klientů je pro společnost zásadní.

Nepotřebuje, aby pro ně bylo řešení jakéhokoli problému nesmyslně nákladné. Hovory na takzvané barevné linky jsou běžně zpoplatněny v řádech desítek haléřů nebo dokonce korun za minutu. Klienti v současné době tedy volají na Klientskou linku E.ON zcela zdarma. Na nové bezplatné lince mohou klienti již nyní požádat o službu E.ON Premium, která nabízí 13% slevu z ceny regulační energie oproti standardnímu ceníku společnosti. Tato služba je zaměřena na všechny rodiny, které mohou každoročně využívat výhod z finančních úspor.

Klienti společnosti si mohou vybrat jeden z těchto kontaktů:

  • E.ON Klientská linka EON
  • E-mail
  • E.ON pobočky
  • Adresa pro korespondenci
  • E.ON ombudsman
  • Odpověď na co nejčastěji kladené dotazy
  • EON specialisté: Pomohou vám vyřešit všechny vaše dotazy týkající se plynu a elektřiny. Podrobně vám vysvětlí vše, co souvisí s investičními prostředky do energie a efektivním využíváním obnovitelných zdrojů energie. Informují vás o všech zajímavostech a možných výsledcích elektrického pohonu vozidel.

On-line formuláře

Pro rychlé řešení různých problémů nabízí E.ON více než 150 on-line formulářů k vyplnění z domova, jako jsou žádosti o připojení odběrného místa, sjednání produktů, změna splátkové strategie, setkání s obchodním zástupcem, stížnosti, elektronické žádosti. Když nemůžete najít požadovaný formulář — využijte kontakt na E.ON (klientská linka E.ON, e-mail nebo jiné kontakty). Podpora je profesionální a jedná velmi rychle.